Concreet webdesign & visual storytelling voor Trans-Beton

We gingen aan de slag en ontwikkelden een responsieve site met een heldere lay-out, aangekleed met authentieke reportagebeelden en adembenemende droneopnames. Ontdek de nieuwe look van Trans-Beton!

Een digitale make-over voor een gevestigde waarde in de bouwsector

Na een eerste kennismaking tussen Trans-Beton en Beeldsmid was de fundering al snel gelegd. De onderneming zocht een op maat gemaakte, future-proof website die toekomstige bezoekers zou moeten informeren en converteren. We gingen aan de slag en ontwikkelden een responsieve site met een heldere lay-out die perfect past bij hun imago als familiebedrijf en gevestigde waarde in de bouwsector.

Een imago 'set in stone'

Een website is het digitale visitekaartje van iedere onderneming, en dat geldt zeker voor een bouwbedrijf met meerdere filialen en diensten zoals Trans-Beton. Potentiële klanten moeten snel en eenvoudig de informatie kunnen vinden die ze zoeken over de verschillende locaties en diensten.

Daarom was het van groot belang dat we zouden zorgen voor een optimale gebruikerservaring met een focus op het informeren van zowel de B2B als B2C bezoekers.

Beton in hoge resolutie

Kwalitatief beeldmateriaal is van onschatbare waarde voor een moderne website. Met visual storytelling brachten we de projecten en locaties van Trans-Beton digitaal tot leven. We volgden verschillende teams en werven op de voet en maakten meerdere authentieke reportages.

Een van de letterlijke en figuurlijke hoogtepunten hier waren de droneopnames. Bezoekers krijgen zo een uniek perspectief op de werking van Trans-Beton en hun werkwijze. De dronereportages laten zien dat Trans-Beton niet alleen op de grond, maar ook vanuit de lucht een indrukwekkende onderneming is.

Daarom was het van groot belang dat we zouden zorgen voor een optimale gebruikerservaring met een focus op het informeren van zowel de B2B als B2C bezoekers.

Het belang van employer branding

Met een goede website lok je niet alleen nieuwe klanten, het is ook een belangrijke tool voor de employer branding. Een moderne en overzichtelijke website zoals die van Trans-Beton geeft potentiële werknemers een positieve eerste indruk van het bedrijf waarmee ze zich als werkgever kunnen onderscheiden en toptalent aantrekken.

Bekijk
meer cases

Een poster waarin de nieuwe website van Witje Wiebel wordt aangekondigd

Speels én informatief, de nieuwe website van Witje Wiebel

pil-logo-mockup-1024x683

Een bruisende branding en website voor Pil