De fotoreportage in RAY had een dubbele functie. Enerzijds wou MTM Group, de horecaketen waartoe RAY behoort, meer inzetten op de eventmarketing.
Ze hadden dus professionele beelden nodig die organisaties zouden overhalen om events op één van hun locaties te plannen.
Anderzijds werd de fotoreportage ook aangeboden als extra service voor de organisator van het event, Transeurope.
Transeurope is een reiskantoor en organiseerde een belevingsavond om bezoekers warm te maken voor een reis naar het zonnige Spanje.
Sfeerbeelden van deze events (inclusief lekkere tapas en sangria) zijn dan ook mooi meegenomen voor de organisator!
Of het nu is voor sociale media, een marketingcampagne of als aandenken voor het personeel, de bezoekers of de klanten. Kwalitatieve foto’s zijn noodzakelijk voor de professionele uitstraling van een onderneming.
Het toont dat je bezig bent met imago en genereert meer interactie met bezoekers of volgers.
We zijn er allemaal wel schuldig aan om in een foto album op zoek te gaan naar de beelden waar we zelf opstaan.